Όταν επέστρεφα στην Ελλάδα το 1978 για να προετοιμάσω το MILO MILO, όλοι οι καλοί φίλοι και συνάδελφοι γύριζαν διαφημιστικά. Την δεκαετία του 80 δεν χρειάστηκε να υποκύψω γιατί και ταινίες μου γύριζα και σκηνογραφικές δουλειές είχα στην Γερμανία. Μετά το πενιχρό εμπορικό αποτέλεσμα του ΒΙΟS+πολιτεία, είπα να πάω να κάνω για λίγο την τέχνη που ήξερα καλύτερα, αλλά άφησα προσωρινά στο διαμέρισμά μου στον Πανουσόπουλο και τον Τσεμπερόπουλο που μόλις είχαν ιδρύσει την ΦΙΛΜΙΚΗ και έψαχναν χώρο να την στεγάσουν.
Όταν μετά από λίγα χρόνια επέστρεψα στην Αθήνα για πολύ προσωπικούς λόγους, η Φιλμική είχε μετακομίσει στο κτίριο της Φερρών και μου πρότεινε μάλιστα να γυρίσω ένα διαφημιστικό για το περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ. Τότε άρχισε η ακατάσχετη σταδιοδρομία μου στην διαφήμιση, την οποία ούτε το POLIS ούτε ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ κατάφεραν να σταματήσουν. Πέτυχα βέβαια δύο δεκαετίες που όποιος δεν διαφημιζόταν δεν επιβίωνε και διάφορα προϊόντα που υπήρχαν μόνο στην διαφήμιση, όπως προεκλογικές και κρατικές καμπάνιες για κοινωνικά προγράμματα και "πολιτιστικές πρωτεύουσες".
Κατόπιν εορτής θα μπορούσα κι εγώ εύκολα, παραφράζοντας έναν πρώην υπουργό, να πω "μαζί τα διαφημίζαμε", αν δεν είχα αιμορραγήσει κάθε φορά που γύριζα ταινίες σαν την ΦΟΥΣΚΑ ή την ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ για να εξιλεωθώ.
