Όταν το 1962 πήγα στο Μόναχο για να παρουσιαστώ στην Ακαδημία Καλών Τεχνών έκανα πρώτα μια βόλτα στην περιοχή του Πανεπιστημίου και στον πίνακα ανακοινώσεων της Νομικής Σχολής είδα μια ανακοίνωση που καλούσε όσους ενδιαφερόμενους να προσέλθουν στην συνέλευση της "Studio Bühne", της φοιτητικής σκηνής του Πανεπιστημίου, όπου και πήγα το ίδιο απόγευμα. Η Studio Bühne βρισκόταν στο υπόγειο ενός τεράστιου κτιρίου με το φρικτό όνομα Ηaus des Rechts –Oίκος της Δικαιοσύνης-, αλλά συμπάθησα τον χώρο γιατί είχε στην μέση μια τσιμεντοκολόνα που μου θύμισε το Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν, στο οποίο πήγαινα ανελλιπώς από τα 16 μου. Η συνέλευση ήταν εκλογική κι όταν ψηφίστηκαν δια βοής ο διευθυντής, ο δραματουργός, και ο ταμίας δεν υπήρχε καμία υποψηφιότητα για τον τεχνικό διευθυντή, οπότε σήκωσα το χέρι μου. Η ολομέλεια με κοίταξε με οίκτο και το νεοεκλεγέν προεδρείο με ρώτησε από που είμαι και τι σπουδάζω πριν η συνέλευση ελλείψει άλλων υποψηφιοτήτων με εκλέξει παμψηφεί.
Όταν είδα την κατάσταση στο παρασκήνιο που χρησίμευε για καμαρίνι, γκαρνταρόμπα, κονσόλα φωτισμού κι αποθήκη σκηνικών και φροντιστηρίου κατάλαβα γιατί ο χλευασμός... Το έργο που ενέκρινε η συνέλευση ήταν "Στη Ζούγκλα των Πόλεων" του Berthold Brecht κι ο Charlie Tauss, σκηνοθέτης και ηθοποιός, μου ανέθεσε τα σκηνικά και τα κοστούμια... Τόσο απλές ήταν οι διαδικασίες το 1962.
Δούλεψα -χειρωνακτικά- 2 χρόνια στην Studio Bühne, γνώρισα πολλούς, μετέπειτα γνωστούς ηθοποιούς και σκηνοθέτες του "Νέου Γερμανικού Κινηματογράφου" όπως οι Otto Sander, Peter Stein, Alf Brustellin, Bernhard Sinkel και Roland Gall μεταξύ άλλων.
To 1964 μια παρέα από την Studio Bühne αρχίσαμε να στήνουμε παραστάσεις σ'ένα μικρό θέατρο του Schwabing, το Theater 44 ή στο πιο μεγάλο Theater in der Leopoldstrasse, πράγμα που μας εξασφάλιζε κι ένα μικρό μεροκάματο.
Tα παρακάτω έργα που σκηνογράφησα δίνουν μια μικρή ιδέα του ρεπερτορίου της δεκαετίας:
- 1963 Im Dickicht der Städte, Berthold Brecht
La Giara, Luigi Pirandello
Le sacrifice du bourreau, René de Obaldia
Le Défunt, René de Obaldia
Le Grand Visir , René de Obaldia- 1964 Le bel indifférent, Jean Cocteau
Poivre de Cayenne, René de Obaldia
Nacht mit Gästen, Peter Weiss
Die Kurve, Tankred Dorst
The Knack and How to Get It, Ann Jellicoe
Arden of Feversham in Kent, Anonymous- 1965 La Nouvelle Mandragore, Jean Vauthier
Endgame, Samuel Beckett
Delitto all'isola delle capre, Ugo Betti
Les Maxibules, Marcel Aymé- 1966 Look Back in Anger, John Osborne
Filumena Marturano, Eduardo De Filippo
- 1970 Glass Menagerie, Tennessee Williams
La Foire d’Empoigne, Jean Anouilh
Α Taste of Honey, Shelagh Delaney- 1971 Les Justes, Albert Camus
Uncle Vanya, Anton Chekhov