«H Λίζα κι όλοι οι άλλοι» μπορεί να μην έγινε η μεγάλη εμπορική επιτυχία στις αίθουσες, αλλά αν κρίνω από τις αντιδράσεις νεαρών γυναικών, μετά την κυκλοφορία του DVD, η ταινία όχι μόνο βρήκε το κοινό της αλλά απέκτησε και φανατικές οπαδούς. Το «Σχεδόν ποτέ» ήταν η «Λίζα» της Κατερίνας Μπέη στο τετράγωνο, με τέσσερις πρωταγωνίστριες, αντί δύο, συν 20 45λεπτα επεισόδια.
Ο Κώστας Λαμπρόπουλος που ήθελε να προτείνει την σειρά στην ΝΕΤ, ξέροντας ότι ακόμη δεν είχα συνέλθει οικονομικά από την «Φούσκα», μου πρότεινε να σκηνοθετήσω τα πρώτα 5 επεισόδια. Η μοναδική μου ως τότε τηλεοπτική εμπειρία ήταν το design των 5 επεισοδίων του «Felix Krull» και του 5oυ επεισοδίου της επίσης γερμανικής σειράς «Kir Royal», έτσι λόγω απειρίας μου τα 5 πέντε επεισόδια βγήκαν 6.
Τα πρώτα σενάρια του «Σχεδόν Ποτέ» ή «Hardly Ever» -που ακουγόταν ακόμη πιο σκληρό- διευκόλυναν στην απόφασή μου, γιατί οι χαρακτήρες των τεσσάρων «νέων και επιτυχημένων» γυναικών ήταν τόσο ρεαλιστικοί όσο και διαφορετικοί με μοναδικό κοινό ενδιαφέρον την αναζήτηση του ιδανικού άνδρα, εραστή και συντρόφου -ή μόνο έναν απ’αυτούς. Μετά τις ατελέσφορες προσπάθειες της Λίζας και της Κλαίρης, οι τέσσερις όμορφες ηρωίδες και οι επιλογές τους, μου δημιουργούσαν μεγάλη περιέργεια και suspense. Όπως είχε σχεδιαστεί τα γυρίσματα συνέχισαν ο Δημήτρης Γιατζουτζάκης και ο Χρήστος Δήμας, προφανώς επιτυχώς, γιατί η ΝΕΤ παράγγειλε άλλα 10. Αλλά επειδή και τότε στο δημόσιο αυτές οι διαδικασίες καθυστερούσαν, αποχώρησαν για ποικίλους λόγους οι βασικές ηθοποιοί κι οι σκηνοθέτες. Ο συχνότερος ήταν, ότι στο μεταξύ υπήρξαν άλλες, μάλλον πιο συμφέρουσες προτάσεις. Ήταν η χρυσή εποχή που τα κρατικά και ιδιωτικά κανάλια γύριζαν συγχρόνως καμιά 40ριά σίριαλ και καλοί ηθοποιοί ήταν ανάρπαστοι. Η Μπέη συνέχισε γράφοντας σενάρια για μια νεότερη γενιά ηρωίδων με παρεμφερείς προβληματισμούς. Κι επειδή είχα προϋπηρεσία στην σειρά και κάποιος έπρεπε να ροντάρει το καινούργιο καστ ανέλαβα πάλι τα πρώτα πέντε κι ομολογώ ότι το διασκέδασα πιο πολύ. Αυτή την φορά περιορίστηκα στα πέντε αφήνοντας, απ΄ότι είδα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης στην πολύ πιο έμπειρη Πηγή Δημητρακοπούλου.

ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ
HARDLY EVER /
